Ben & Jerrys + Kändisglass!!<3

= KÄNDIS GLASS!!!<3



Hej alla nu ska jag gå och köpa glass ( Ben § Yerry's ) ofc!!!!<3<3<3 Jag älskar "Chocolate Fudge Brownie"!

Visste ni att typ alla kändisar äter ben and yerry's glass xD Håll utsik i filmer , om ni ser en film där dom äter glass... SÅ ÄTER DOM ALLTID BEN AND YERRY'S<3<3<3









Vackraste meningarna i värden!<3


Dessa meningar är mina top-5 sen har jag en miljon till typ :)

Vilket av dessa gillar du mest?


1.I can't live without my life,I can't live without my soul.You are my life,my soul is you.


2.Sleep my Bella.You are the only one who has ever touched my heart.It will always be yours. Sleep my only love.


3.So...the lion fell in love with lamb.

What a sick masochistic lion...


4.You're like my own personal brand of heroin


5.My heart is just as silent,and it to is yours.


6.You are my life now.

-Edward Cullen!!!<3

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0